تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

به گزارش پایگاه خبری آوای مشهد، حجت الاسلام احمد مروی روز گذشته در دیدار شهرداران کلان‌شهرها و مراکز استان‌های کشور که در تالار ولایت حرم مطهر امام رضا(ع) انجام شد؛ با اشاره به عملیات ترکیبی و راهبردی «وعده صادق» توسط نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، گفت: عملیات غرورآفرین و عزت‌بخش «وعده صادق» حقیقتا عملیاتی بی‌نظیر و مایه عزت و افتخار کشور ایران بود.

وی افزود: البته این عملیات را مقدمه‎ و تلنگری به رژیم صهیونیستی، حامیانش و مرعوبین منطقه‌ای او برای تحقق «وعده صادق» می‎دانیم که همان اضمحلال و از بین رفتن این رژیم غاصب، جنایتکار و آدم کش است.

تولیت آستان قدس رضوی عنوان کرد: امروز رژیم صهیونیستی یکی از مظاهر جریان باطل بر روی زمین است و عملیات «وعده صادق» نشان داد که وعده الهی که همان نفی جریان باطل از روی زمین بوده، کاملا تحقق یافتنی است.

وی عملیات «وعده صادق» را موجب شکستن هیمنه‏‌ استکبار دانست و خاطرنشان کرد: طی این عملیات پس از حدود ۶۰ سال از یک کشور اسلامی به رژیم صهیونیستی اعلام خطر شد؛ ۶۰ سال است که حتی یک گلوله از ناحیه کشورهای اسلامی به سوی این غاصبین جنایتکار شلیک نشده بود و همه مرعوب این اشغالگران بودند، امروز جمهوری اسلامی دیوار رعب این رژیم جعلی را فروریخت و شکست.

بر اساس گزارش آستان نیوز، حجت الاسلام مروی گفت: همانگونه که رهبر معظم فرمودند عملیات طوفان الاقصی خسارت و ضربه‌ای جبران ناپذیر به رژیم صهیونیستی زد و عملیات «وعده صادق» ضربه دوم و کاری‌تر با ابعادی گسترده‎تر به این رژیم جعلی بود و ان‌شاءالله با ایمان به وعده‎های الهی اضمحلال این رژیم غاصب را ناظر و شاهد خواهیم بود.